fredag 23 oktober 2015

Bastulogen mitt i allt

Ibland hamnar man där man minst trodde. På väg in till tandläkaren ringde bästkusinen och spontanbjöd in mig till kvällens hockeymatch, i bastulogen!

Jag spontanbestämde mig. Efter tandläkarbesöket åkte jag och köpte ett par akuttrosor* och mötte upp ett glatt gäng på Coop arena. Bastulogen var mysig, i tre (!) våningar men mycket mansdominerad, det fanns en hel hylla med mansparfymer och jag tvingades tvätta håret i dubbeldush :/ Vi var tydligen det första tjejgänget på plats. Det var lite obekvämt att duscha då vi inte var helt säkra på om det gick att se in i logen. 

Summa summaro, det här blev ingen dålig återhämtning. Efter en barnledig natt fick jag slappa ännu mer...  Gå på tjejfest, dricka öl, basta och knalla runt i morgonrock.





* Ett par nya trosor, (oftast reatrosor och inte sällan med konstiga mönster) 
som inköps i samband med en kommande bad eller dushaktivitet som man inte haft möjlighet att packa till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar