torsdag 29 mars 2012

Vind för våg

- När jag lika är i farten kanske jag ska passa på att storhandla...
Allt är bra, förutom att jag är extremt trött och att mina dyra ridbyxor ligger inlåsta i tvättstugan.
Min ridhjälm är dessutom på skolan och används säkert som bowlingklot. Jag har ingen bil. Jag har tvätt över hela lägenheten. Som ni hör är allt är lite vind för våg.

Sen funderar på det här med att köpa en ny bil. Är det inte lite omodernt? Jag menar, om några år kommer vi inte att kunna fortsätta förpesta miljön på det här sättet.

Det lutar åt att jag i stället investerar i en flygande matta alternativt en stress-less-fåtölj.
Jag skulle behöva lite flow.

PS: 1 april startar bildutmaningen
Under hela april skippar jag orden och bloggar uteslutande med bilder, missa inte det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar