måndag 26 mars 2012

Strukturens väktare är här

OSTRUKTURERAT Helgen i en salig blandning:
Pizza. Hemmingway. Invit. Myrorna. Hööks. Dammsuga under sängen. Flytta runt möbler utan att flytta tillbaka dem. Vädra sängkläder. Rädda små blommor. Rädda sängkläder från snö. Långpromenad. Hundhår. Mc Donalds. Konståkning. Diska. Sushi. Vespa, ny bil eller ingen bil frågetecken. Almondy dajmtårta, en massa kaffe och nya ideér.

Nytt! STRUKTURERAT
Kolla på listan högst upp till höger. Jag kommer att lägga upp 1 foto/dag utifrån den listan i en månad med start 1 april. Spännande va!
Jag brukar inte hänga på sånt här, men det kändes som rätt i tiden.
För en bild säger mer än 1000 ord, jag finner inga ord och jag har ont om tid.
Men jag har en ny kamera.'
Det känns som att jag behöver bli militäriskt styrd av regler och riktlinjer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar