onsdag 21 mars 2012

Senaste nytt

Så här snygga kommer vi inte att vara.
Bilden måste vara ett fotomontage!
Busskrisen
Jag måste säga att jag och LLT har fått en bättre relation. Vi har pratat ut och det känns som att den värsta krisen har lagt sig. Jag fick till och med en gullig kommentar från dem på min blogg! Läs här  LLT jag älskar er också!
Även om relationer är svårt så är kommunikation A och O.

Doglife in the City
Nu är jag hundvakt i några dagar så då slipper jag ta bussen. Som hundvakt har jag laddat med oömma kläder och muppskor. Inte med bajspåsar eftersom jag är en japansk turist utan koll på svenska regler på gatorna.

Hemsida
Har äntligen dragit ur ändan ur hjulet och börjat på min hemsida. Länkar inom kort...

Luleå - Staden som mest ligger i soffan och sover
Vi skulle ju på bio ikväll och se en film* men gissa om den går den överallt i Sverige utom i Luleå? Det stämmer.

(Klicka på denna länk nedan utan att döma).

*Det skulle kunna vara en rätt barnslig film som handlar om en häst och en pojke och som för tankarna till Svarte hingsten men det är inte säkert att det är den vi skulle se, vi är ju vuxna kvinnor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar