fredag 10 juni 2016

Orange is the new grey


Nytvättat hår och en ren uniform. Det gäller att på alla sätt försöka mörka det gråa vädret med färg. Funderar på att skaffa ett läppstift i knall-orange.


Idag är dagis stängt mitt i allt. En otroligt dum idé! Det är lika dumt som att stänga igen ett äldreboende en dag för att personalen ska planera. Vi betalar väl ändå skatt + dagisavgift och tycker det borde gå att hitta en annan lösning just den dagen. Nåväl, det löste sig pga att Vårnadshavare nr 2 råkade ha semester, och idag jobbar jag kort dag! =)



Saker jag måste ordna inför premiären av Orange is the new black:
  • Gå med i Netflix igen.
  • Fixa en bärbar dator.
  • Göra en 4:a av en 3:a. Dvs, dela av sovrummet på hälften (delar rum med Guld-Gossen) med tygerna och väggskenan jag har köpt.
  • Köpa praliner.
  • Låsa in mig en helg och stäckkolla.
Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar