tisdag 7 juni 2016

Lyckopiller & Facebook

Jag är sämst på Facebook. Det började med att jag för några år sedan gick ut. Gick med igen. Inaktiverade mig för någon vecka sedan för att sedan ta bort själva appen från telefonen. För att slippa bära med mig eländet. Och nu åter OFF Facebook. Facebook gör mig inget gott och jag är tillräckligt social och har tillräckligt många andra sociala medier.

Jag är också rätt sämst på att vara ute och festa sent nu för tiden men i fredags var vi på Allstar och åt deras AW-buffe. Så himla gott!! 10 poäng. Det blev också en kort sväng på Savoy där det var trubadur.

Men jag har varit ganska bra på att NJUTA av barnlediga tiden och använda den till max. I lördags FILMAFTON! Alltid denna kroniska längtan efter att se film. Så lite tid och så gammal dator.. Drömmer om en välfungerande bärbar dator i sängen.. en dator som hanterar Netflix.


Sen har jag målat lite lister i lägenheten och skruvat ner de fula handtagen i köket. Stod inte ut med dem.

"Hellre köksluckor som knappt går att öppna
än köksluckor med fula handtag", som Darwin sa.

Dessa ska på.


Inköpslistan på Ikea växer. Och hela gänget Teletubbies är på väg hem till oss.

Teletubbies. Jobbiga men de funkar faktiskt som lyckopiller.

Vi vann dem på Tradera och jag tror att de kommer att bli mycket uppskattade i vår familj.
Tinkywinky, Tipsy, Lala och Poe.

För övrigt har ridskolan varit stängd.
  • Ridsugen.
  • Holmskonditorischokladboll-sugen.
  • Semestersugen.
  • Orangeisthenewblacksäsong4-sugen.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar