söndag 5 juni 2016

Jag har elektroniska begär

Att jag inte vetat detta tidigare.. Här har jag osaligt gått omkring otillfredsställt o-tryckt på fötterna, när det finns en hel uppsjö av elekroniska fotslavar på marknaden! Av en slump + google hittade jag den bästa uppfinningen sedan Da Vincis tid;  The Footmassager - alltid villig utan gnäll. En sån måste jag ha! Så nära kärlek man kan komma elekroniskt, om man bortser från massagestaven men det är ett annat område.

Jag ska kolla om det finns en Footmassager med robothänder som verkligen kommer åt zonerna på fötterna ordentligt. En fördel är om den har andra feutures som att den kan hämta kaffe, öppna burkar och sätta ihop Ikeamöbler. 

Jag fick nyligen en perkulator i present men andra elekriska saker jag trånar efter är en airconditioner och en större diskmaskin. Och en Silkepil 9. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar