fredag 3 juni 2016

Det luktar vår!


Mitt senaste twitterinlägg får symbolisera mitt allmäntillstånd samt kicka igång den här bloggen igen. Kanske springer jag inte omkring på stan och sniffar på okända hannar som ett brunstigt sto, men vårkänslor har jag då åtminstone. Nedräkning inför grönbetet.

Jag menar allvar när jag säger att vissa herrparfymer är hypnotiska! Det är sällan kärringkvinnodofter. Jag får hejda mig från att inte springa efter männen och fråga namnet på rakvattnet, parfymen eller vad de nu slängt på sig. Tänk om det fanns doftljus med herrparfymsdoft...  jag vill också ha badskum...handtvålar... skurmedel... wienerbröd...


Jag ska försöka börja blogga oftare men just nu har jag så många sociala medier igång samtidigt att jag blir alldeles yr. Vilken är det som gäller liksom? Ikväll After work på Allstar med jobbet och dessutom långledigt. Storstädning på schemat. Och tvätt. Måste köpa nytt tvättmedel och rengöringsmedel som luktar gott så blir allt mycket roligare.

Ha en fin helg allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar