onsdag 9 oktober 2013

Livet - som en vit duk

Som en sån här som står och väntar på mig i hallen...


Frågan är vad man ska fylla duken och livet med. Och var börjar man när man inte bloggat på evigheter? Jag skulle inte kalla det bloggtorka, för jag har oändligt med bloggidéer, men tiden räcker inte till. För att blogga krävs också dötid och sinnesnärvaro. Dessutom är Blogspot trasigt och jag måste skriva allt i html. Byta varenda rad i html. Jag blir hämmad av html.

Jag har i alla fall fyllt tillvaron med lite allt möjligt. Bra saker. Det är lättare att nämna vad jag INTE har gjort så då gör jag det.

Jag har inte renoverat färdigt köket. Jag har inte målat på den vita duken. Jag har inte skiftat till vinterdäck och jag har inte installerat nån motorvärmare till bilen. Resten har jag säkert gjort. Ni får helt enkelt fantisera om vad jag har gjort. Kisa med ögonen och visualisera fram det på den vita duken. Tills en bättre uppdatering, hade i höstrusket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar