fredag 6 september 2013

Neddrogad på gymmet


Vår planerade After work på gymmet i en slapp pose. Lite kickof innan resan till boden. Bastun påsatt och min kompanjon köper lite öl. 

Men planen var inte att få en akut tid hos tandläkaren mitt i allt, och göra det sista dödsstöten; slita ut fanskapet en gång för alla!!

Våra planer var träning, bubbelvin och långbastu innan vi åker till western farm på personalfest. Vad visste jag om att jag skulle bli drogad av tandläkaren med en mystisk drink i ett hemligt rum, bli ledsagad och levererad med rufsigr hår tillbaka till jobbet. Envis som jag är sket jag i det här med att "åk hem och vila resten av kvällen". 

Är det buffe och show så är det! Och fördelen med det är att jag redan nu är full. Och framför allt att det ilskna infekterade moderdjuret är besegrat, dödad och bortfört. 

Värt att fira!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar