torsdag 12 september 2013

Mitt liv i HTML

Det är nåt fel på den här bloggen. Jag måste skriva i HTML och jag har tappat inspirationen. Jag måste nämligen skriva in koden för radbyte mm. Men här kommer en liten uppdatering. (Ids inte varken byta rad eller lägga in några bilder för det är så krångligt). Men OM jag lagt upp bilder skulle de föreställa: 1. Mina bullar som jag bakat helt själv. 2. Kanske en kräftskive-bild. 3. Bild från festen på Western farm. 4. Kanske en fin höstbild på nära och kära, om jag hade fotat en sådan bild.

Saker jag vill lämpa över till någon annan: 1. Städa upp i svinstian. 2. Köpa en ny fin fransk Presso-bryggare. 3. Installera en fin blank motorvärmare till bilen. 4. Måla om i köket och byta golv. 5. Hämta och lyfta in ett piano. 6. Se rysare med mig. 7. Ge mig 1 miljon kronor.

Saker jag gärna gör själv: 1. Tvättar. 2. Fortsätter provrida olika hästar tills jag hittat min prins/prinsessa. 3. Inreder utedass. 4. Spenderar den där miljonen. 5. Dricker kaffe och äter bullar.

slut span klart slut dubbel br br snedstreck tack och hej leverpastej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar