tisdag 17 september 2013

Bonsai Retreat


Jag erbjuder alla som har nån bonsai liggande att lämna den till mig. 

Kanske har ni tröttnat på deras tjat och krävande personlighet?

Kanske har ni tagit er vatten över huvvet?

Kanske, må Gud förbjude mår de inte bra och behöver komma på retreat. Oavsett vilket så tar jag gärna hand om era rackare utan att ställa några frågor.

Inte för att skryta men våra bonsaier är i toppform. Bortcurlade Brats är vad de är. Jag verkar vara inne i en period då jag behöver ta hand om saker. I väntan på att skaffa häst får min dotter pedikyr och manikyr, hennes mjukisdjur får mjukisdjur och bonsaierna får extra kvällsljus med wakeuplampan och varsamma duschar.

Det går bra att lämna in dem anonymt. Maila mig så bestämmer vi tid och plats nillan45@hotmail.com.

2 kommentarer:

  1. Om jag hade haft en hade jag gärna lämnat den till dig. Har noll behov av att ta hand om någon just nu...;)

    SvaraRadera
  2. Tack, jag kanske kan ta hand om någon av dina grejer!

    SvaraRadera