fredag 7 januari 2011

Logga ut



För lite stirrtid?
Foto: Insnöade i Villes stuga

Loggar in på Hotmail. Hotmail är synkroniserat med MSN & Messenger och bara Gud vet skillnaden. De är i sin tur kopplat till Säkert Nåt Mer, som erbjuder ofrivilliga kändisnyheter och katastrofbilder på skärmen. Här har jag en egen Hotmail/Messenger/MSN-profil-sida.

Loggar in på google-kontot, här finns ytterligare min alldeles egna profil. Det står "Du måste vara galen, du har inte redigerat din profil!". Här får jag överblick på mina gamla hemsidor, och titta där, ligger ju den här blogger-bloggen! Undrar om lulebo är kopplat hit? Då kan jag felanmäla min läkande kökskran direkt på igoogle via en "iphone-Lulebo-app!"

Facebook lägger sin näsa i blöt precis vart du än går.

"Är du gullig och tillåter att facebook får tillgång till dina Samtliga kontonummer, hemliga koder, personliga nakenfoton och till din kamera om du bara sätter i sladden?"

Ja.

"Tack. Härmed tillät du Facebook förvalta din blogg, ditt google-konto, dina felanmälningar, appar, ekonomi & dina barn och således ta över ditt allmänna liv."
/p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar