måndag 17 januari 2011

Bilder från slädturen

Som jag lovade fotade jag hejvilt från vår 2 timmars slädtur runt hertsön.
Det var inte alls så att jag glömde kameran.
Om bilderna inte syns så är det säkert nåt fel på din dator.


Bild 1
Här ser ni hur många moment man ska göra innan man kan ge sig ut på körning.
Som ni ser har den glada Patrik det mesta under kontroll, och kollar en sista gång att vajrarna, bjällrorna och cylindrarna sitter på plats.

Bild 2
Vilken känsla! Här sitter vi under filtar och njuter av det underbara ljudet av en travande fjording som susar fram i snöstormen.

Bild 3
2 världar. Vi står mitt på Hertsö centrum med vårt långa ekipage. Henning äter hö och folk stirrar.
Och om ni kollar lite längre bort på bilden ser ni fyllekärringen som skrämde stackars Henning så att han nästan skenade iväg mot parkeringen.

Bild 4
Som ni ser är det nu Patrik som håller i tömmarna. Jag och Victoria ligger raklånga i släden, förfrusna och ber dem köra oss till akuten men ingen lyssnade.
Nästa gång tänker jag inte köra i trädgårdshandskar.

Bild 5
Här har ni en närbild på min köldblåsa, aj aj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar