torsdag 20 januari 2011

Funderar över...

ORMBÄRAREN & DE FORNA SKORPIONERNA
Vista print ska inte få dra ner mitt allmäntillstånd.


Har ni hört att det tillkommit ett nytt stjärntecken?
Ormbäraren har rört om i zodiaken och flyttat om andra tecken. Många skorpioner är inte alls skorpioner längre, och kommer säkert att hamna i en livskris. Som tur är är jag fortfarande jungru med månen i skytten, det är inprövat och jag är nöjd.
Det som skrämmer mig förutom döda fåglar, naturkatastrofer & en allmänt skitig värld är nostradamus spådom.

"När det nya tecknet infinner sig är jordens undergång nära. BUU!".

Att grubbla över Vistaprints dubbelräkning på 484,88 kr känns med ens som ett mycket enklare problem...Så jag fortsätter vara arg över det.

En lycklig idiot är vad jag ska vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar