torsdag 13 januari 2011

Helgens vision


Fotnot: P & P testar en ny hobby.

Lära mig köra häst & släde
Vinna i bowling
Inte väckas alls på morgonen

En ganska intressant kompott om jag får säga det själv. Ska försöka dokumentera körlektionen i bilder. Har länge velat känna känslan att susa fram i tysthet med en hästkraft framför mig. På söndag blir det verklighet.

Under veckan som gått har jag inte hört väckarklockan.
Vet inte hur jag vaknat och om jag vaknat alls, ty jag har susat omkring som en zombie mellan barnskolan och barnavårdcentralen.

Helgen vigs till att inte väckas alls. Där emellan blir det:
Konståkning och (eller) Leos lekland.
Hämta sommarcykeln som smitit till skurholmen.
Ta hand om det smutsiga tvättmonstret.
Ta hand om det rena tvättmonstret som ovikt spridit sig över hela lägenheten.
/p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar