måndag 15 augusti 2016

Tillbaka till byn



För prick 5 år sedan enligt Facebook. Ridläger i Ersnäs. Lite visste jag då att jag skulle bo där några år senare! Och fortsätta att hänga där en gång i veckan. I kväll åkte vi dit för första ridpasset efter sommaruppehållet och vi är verkligen lika glada nu som då. Vi blir som tolv år i sinnet.


I baksätet satt 13-åringen och åt kakor. Medans vi red spenderade hon tiden i "kattrummet", där det fanns nyfödda kattungar. Hon ville aldrig komma ut. Sen körde vi henne till sina gamla byakompisar för övernattning. Vilken fin avslutning på sommarlovet för henne.


Galoppfattningar, pust. Måste återuppta min backträning känner jag, öva på flåset.
En dusch och sen ska jag stupa i säng utan att passera Netflix.
Godnatt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar