torsdag 10 mars 2016

Vardagsbilder

Börjar få in morgonrutiner i ekorrhjulet. Jag fick kämpa och parera men i morse hann jag faktiskt sminka mig innan jobbet! Att fixa håret och samtidigt jaga runt en 1-åring (se killen i bakgrunden) är däremot en utopi... Mössa på!


Jag är inte känd för att vara sminkguru men måste tipsa om en bra maskara mitt i allt;
Roller lash från Benefit. Den slår min tidigare, Big bold från Isadora.

Så här fin var jag på tisdag kväll. Barnledigt dygn kräver passande kläder. Hann ändå tillräckligt mycket på 24 timmar; hälsa på Linda och fira hennes nya knäleder tillsammans med Camilla på sjukhuset ♥ ♥  (energikick!), sätta på en diskmaskin och se ikapp Farmen typ. Resten av tiden gjorde jag ingen nytt alls, vilket ju är hela syftet med att samla energi.
Vägghyllor på plats. Barn på plats  ♥ ♥. Prinsen har fått en helt egen hyllsektion, där jag prydligt radat upp bilarna, men bara de snygga bilarna. Han har inte riktigt fattat hur jag menar än. Än så länge stökar han bara ner och förstör allt som jag bygger upp.
Hallelujah för kungliga barnlediga luncher på jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar