tisdag 22 mars 2016

Jag hade flyt idag

 Jag vill börja med att berätta om mitt chokladbolls-flyt jag hade i morse. Redan direkt efter min operation (!) (se nedan) var jag sugen på en chokladboll från Holms men jag stålsatte mig.

Ända fram till rasten. Precis när jag kom in genom dörren till Holms kom man ut med en bricka full av NYGJORDA chokladbollar från bageriet. Som om inte det var nog så fick jag specialbehandling. De frågade om jag ville ha en lite fulare chokladboll mycket billigare. Kanske såg jag ut som en desperat kund

 - Ja tack, jag är bara ute efter smaken och jag tar gärna en billig fulboll.
Så himmelskt goda, gå och köp!







Nyopererad imorse. Ända sedan ett födelsemärke började STÖRTBLÖDA för ett par veckor sedan har jag gått omkring med barnplåster på armbågen. Förträngt dess existens. Ända tills idag, då självaste dr Hassler brände bort den. Han var hetsig med brännmaskinen. Det kändes lite som att han lekte krig eller spelade nåt lasergame med mig som måltavla. Plötsligt riktade han maskingeväret mot min haka och tog bort nån prick han sett i farten. Jag fick det gratis, sa han.


Således fick jag bortskjutet två hudförändringar till priset av ett + en chokladboll till halva priset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar