måndag 14 mars 2016

Pulshöjare & pulssänkare



I några dagar vältrade jag mig i ledighet (se bild). Barnledig och krälade omkring i soffan typ (se bild). Stirrtid (se bild). Fast jag höll på med annat också. Tömde lådor och höll på. Dammsög. Städade toaletten. Gick ut på lokal en sväng också, ser man på! Tyvärr har jag varit tvärsjuk pararellt med ledighetsvältrandet. Sovit så mycket jag bara kunnat. Inte bättre än men på benen i alla fall.

Facebook. Hatar Facebook mer än jag hatar det mesta. Jag har nämligen loggat in där ibland för att försöka ta bort en sida men det är omöjligt, jag lovar. Lika omöjligt som att få upp vällingpaket på ett värdigt sätt,  lika omöjligt som att skaffa e-legitimation till datorn och lika blodtryckshöjande som Donald Trump (se bild).

Det finns ju personer som höjer puls och blodtryck på ett bra sätt.. men det gör varken Facebook eller Donald så jag håller mig undan. Och hoppas att jag snart är på bättringsvägen och i balans med träning, ridning och livet. Men att jag just nu bara tänker vältra mig i sådant som sänker pulsen.

Inväntar bättre tider. Snart vår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar