lördag 11 oktober 2014

Onepiece-köpet

Jag lovade ju berätta om min nya onepiece och här kommer den lite långdragna historien! Jag beställde den via onepiece.se och allting var frid och fröjd.... 


Vid den första leveransen fick jag ett telefonsamtal från en hemlig budfirma. Vi gjorde upp om tid och plats för avlämning av varan och jag fick mitt paket av en främling. 


Tyvärr var onepiecen i fel storlek och jag beslutade mig för att byta varan mot en större i samma modell. 


Detta var lättare sagt än gjort. Först skulle en summa betalas in, en ny fraktsedel skrivas ut och sedan var det dags att göra upp om en ny mötesplats för upphämtning av varan. 

Självklart var jag lite orolig att något skulle krångla med leveransen. 



Men budfirman kom på utsatt tid! Ännu en okänd man mötte upp mig i foajen och tog emot paketet. 

Returen till Holland blev bekräftad via mail!


Nu är allting frid och fröjd. Onepiecen i rätt storlek är just nu på väg mot mig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar