torsdag 16 oktober 2014

Jätte-frotté-månen

 
 
Jag fick en kommentar angående att jag skriver så korta inlägg. Antagligen menade kritikern också meningslösa och dåliga inlägg och jag håller väl med. Kontrar med att jag ligger lågt. Att jag jobbar, äter, sover och efter dushen ligger jag bara och stirrar på mina små minifötter och på Jätte-frotté-månen som tar upp hela mitt universum. Vi hänger i cyberrymden, äter chokladpudding och kollar ikapp serier som alltid är missade.

Älskar det här vädret! Älskar frosten. Längtar efter en ridtur och ett varmt bad, i den ordningen. Efter fysisk ork. En vacker dag ska jag bestiga ett berg, åtminstone Skurholmsberget hade jag tänkt börja med. Babysteps.

Visste ni förressten att det går utmärkt att fira jul på Storforsen? De har fattat hela grejen och erbjuder 2 dagars all-inclusive med morgonrock, tomte, öppenspis, julmat och en total "get away" och avkoppling i en överskön natur. Varför inte släppa sina händer, packa ner ett Yatzy och möta upp sina nära och kära där?

Väntar på min onepiece, den som kom, vände och åkte tillbaka till Holland. Det är i alla fall den här modellen som omiljövänligt åker kors och tvärs genom Europa.

 
Nyss en spontan fikastund med Lena. Alltid upppiggande.
Och veckorna de bara rusar fram och jag, jag säger inte emot.
 
Trevlig helg!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar