onsdag 29 oktober 2014

Ombyte förnöjer! Ibland.


Same but different... Chokladen till höger gav det hela spänning och en liten twist. Solen började plötsligt skina och jag fick energi att åter igen ta bussen till Tuna. Denna gång för att hämta min lilla höstlovsunge, som fick byta miljö för en dag. 


Misslyckat försök att fota min NYA kärleksgåva i form av örhängen från Ti sento. De är påbyggningsbara, dvs man köper en grund som man kan variera efter humör. Perfekt för en spretig person som jag. Men jag typ somnade mitt i allt. Dagens fråga; Hur gör alla bloggare för att ta värdiga selfies?


Ikväll har vi en liten söt nattgäst, en TILL höstlovsunge som också fick byta miljö och de två höstlovsungarna dansar, bygger pärlplattor, tisslar och tasslar. 


Lite guldkant på tillvaron är aldrig fel men  ibland griper man efter halmstrån i sin rastlösa jakt på den. Är det inte en Yankybar så suktar man efter ett par helt onödiga och svindyra Odd Molly-strumpor. 

Nu ska vi äta en helt vanlig lasagne utan någon som helst spännande överaskning. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar