torsdag 23 oktober 2014

Hur bygger man en evighets-fotmassör?

Jag är som ni kanske vet beroende av fotmassage. Eller hardcore fot-tryckning ska det vara och rätt gjort så tar den mig till himmelriket.. jag förvandlas till ett "träd" och börjar nästan att dregla.. Det här låter säkert flummigt, men alla tar vi till något och att bli tryckt under fötterna är min "drog". En ganska harmlös sådan och inget jag tänker söka hjälp för. 

Jag har varit på många "proffessionella" zonterapier och massager men få har gjort mig hög av endorfiner. Ni kanske minns taxichauffören med starka glasögon i indien som lådsades vara en zonterapeut och som krafsade mig på vaderna med tom blick. Han hittade inte ens fötterna, vilken avtändning!! Nej, bäst är en väldigt god vän med starka nypor och ett stort tålamod. 

Nu har jag svår abstinens, men jag måste vänta några veckor. Sen tänker jag ta min lycka i egna händer och bygga en slags hand-atrapp som aldrig tröttnar! 


Tekniska förslag på hur man exakt går tillväga mottages tacksamt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar