fredag 23 augusti 2013

Jag får ångest av fotografier




Kolla här vad genomtänkt (bortse från väggtexten!). Någon har alltså fotat, sållat, retuscherat, framkallat, mätt med linjal, valt ramar, ramat in och hängt upp fotografierna på väggen med ett fungerande vattenpass.

Jag vill också ha en sån där genomtänkt vägg. Men jag bara fotar och fotar och sen gör jag inget mer. Jag vill sätta mina kära på pedistal och hylla de jag älskar på en hel vägg. De närmaste jag kommit i min dröm är att Fyran valt ut några oinramade dammiga foton och STÄLLT dem på en hylla helt på måfå. Nästan skamligt ogenomtänkt. Jag borde ha tagit kommandot där.

Foto 1 föreställer barnets far utklädd till rockstjärna.


Foto 2 föreställer mig, 16 år

Foto 3 är fotot som hängde på dagishyllan

Jag har så många fina foton i datorn. Här ska väljas ut, retuscheras, framkallas och hängas upp!

Orkar inte dra det där om tandvärken. Den existerar än men eftersom jag tänker på fotografier så borde den (peppar peppar) vara på väg att klinga av. Kör med förträngning och Ipren. Trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar