måndag 12 augusti 2013

De där byxorna

Jag hade ju med mig mina favoritbyxor* till Spanien. De var mjuka, grå, stora och med "häng" i rumpan om ni förstår vad jag menar. Eventuellt var de lite noppriga.

Jag har aldrig fått någon positiv kommentar om de där byxorna av någon. Men i Spanien blev jag direkt mobbad av alla i mitt resesällskap. Trots att jag hävdade att de var moderna och jättesköna så skapades en hatgrupp och det bildades en union som hotade med smygkastning eller byxbränning om nätterna. 

Till slut gav jag upp och kastade byxorna i sopsäcken. Mest för att slippa se deras skam och för att få lite lugn och ro.



Och så här nöjda blev barnen när byxorna försvann ner i säcken.



Som straff till hela världen har jag nu hittat ett par nya.
Och blir jag riktigt full i fan köper jag dem i storlek XXL.

* Blev du ultranyfiken på att se de där byxorna i original? Klicka här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar