onsdag 21 augusti 2013

Hallelujah TV3PLAY! (Gäller endast tisdagar och i bland onsdagar)

I stället för att försöka få en man att se Hollywoodfruar med mig, så har jag is i magen... inväntar till ikväll, då Hollywoodfruar kommer ut på TV3PLAY. Hollywoodfruar är avkopplande svammel. En flykt. Ungefär som porr skvallertidningar. Jag erkänner härmed ogenerat att jag ser Hollywoodfruar och läser skvallertidningar helt självvalt.

Det väntas en mörk, regnig och åskig period och då måste jag ha saker att se fram emot! En massa roliga planer finns. Och så har jag ju önskat en dressyrkurs i födelsedagspresent + att jag inväntar ett paket. En ny varm vinterjacka som grattispresent till mig själv och för att jag är en sådan duktig flicka. Och visst behövs lite glamour ibland?

Det gäller att smida medan järnet är varmt och vara snäll mot sig själv. Snart är kylan här.


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar