torsdag 16 maj 2013

Om missbrukarpersonligheter

Jag kunde inte riktigt placera den här mannen när jag fastnade i Kunskapskanalen igår. Han ser onekligen ut som en rockstjärna av något slag. Men kan också vara poet, eller skådespelare. Definitivt ingen börsmäklare. Programmet var tankeväckande och väl värt min tid.

Jag kunde inte heller bestämma mig för om han var snygg eller bara sluskig på ett engelskt sätt. Men definitivt en karismatisk man för jag sögs in i TV:n av någon anledning.

Nu vet jag att han är är en brittisk ståuppkomiker, skådespelare, krönikör och programledare i radio och tv. En klok man verkar han också ha blivit till slut.

En missbrukare som slutat missbruka.

Se vilket program jag pratar om här.

Se honom röra sig i ett annat sammanhang här nedan. Han är ganska busig av sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar