fredag 24 maj 2013

Jag finns!


Här är jag (till vänster), på en mycket trevlig stund i solen med KommunicerBar på BBB.
Kände mig tvingad att "checka in". 

Nästan vart jag än går, eller vem jag än möter så dyker Facebook upp på tapeten.
Känner mig ibland som en utböling utan att jag vet om det är bra eller dåligt.
Det går inte att adda nya vänner så man får hålla på tjorva med
telefonerna eller prassla med lappar skrivna med pennor som man inte hittar.

Finns jag över huvudtaget utan Facebook?

Jo men det gör jag. Jag lever jättemycket. Åker hit och dit med mina olika fordon.
Och så mitt i allt!... så träffar man en trevlig prick som också är "OF" Facebook...
Och då känner man den där samhörigheten mitt i utanförskapet.


Här finns jag till exempel i det perfekta motljuset, i den perfekta stunden
utan att behöva bry mig om att uppdatera status. 


Och här är också ett bevis. Jag jätte-här och nu på en konstig plats i konstiga kläder, 
och fokuserar på att grilla parisare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar