torsdag 22 september 2011

Precis som porr

Eftersom jag fyller år idag bjuder jag på ett lite porrigt inlägg


Är det bara jag som älskar Gunilla Persson i Svenska hollywoodfruar?! Det tog 1 år innan jag upptäckte TV3PLAY och jag behöver inte mer än grundutbudet med alla underbara SVT-dokumentärer. För jag kan när som helst bryta av med detta underbara program varje vecka, när jag vill, och balansen är total!
För mig är det porr. Alltså på det sättet att det stänger av hjärnan en stund.


Åter till Gunilla. Bättre TV får man söka. Karaktären är genuint elak och har världens största ego, lägg till ingen smak, ingen finess och ingen ödmjukhet. Om hon inte spelar teater, vilket jag egentligen tror, men det spelar som ingen roll när man ska se porrfilm. Och stackars lilla apatiska barnet Erika. Antingen har de gett henne lugnande eller så behöver BRIS infinna sig, snabbt.

Idag klär jag mig i svart klänning och vita kalasbyxor.... blir uppvaktad med en Twix på jobbet ....ser fram emot både födelsedagsridning och middag. Värms av alla fina uppvaktningar på facebook.
Det blir en ultimat födelsedag.

2 kommentarer:

  1. Hipp, Hipp Hurra för dig på din födelsedag. Men guuu så länge ni har känt varandra, du & Linda. Jag fick oxå skrattanfall så gubben undrade vad jag läste som var så skoj =) Jo, nog var ni ena riktiga virrhönor ni två. Jättekram från mig, trots att jag inte befinner mig på facebook.
    KRAM, Eva (Lindas moster)

    SvaraRadera
  2. Hej Eva och tack.. Vänskap och mosterskap är fina saker.. Kram på dig med

    SvaraRadera