tisdag 23 februari 2016

Vänner, massage och mumsmums (och fiskbullar)


Skönaste kläderna på. Ikväll var jag på massage! Underbart skönt men måste ändå klaga på något. Är det inte irriterande med massörer som:


- Pratar oavbrutet.
- Frågar personliga frågor.
- Försöker sälja produkter.
- Ställer diagnoser bara genom att titta på en!


Jag hade problem med njurarna tydligen. Det kunde hon se utan att ta ett enda prov och utan att jag har några som helst symtom på det. Jag hade symtom på lätt utmattning och på knutar i ryggen. Jag var sugen på fotmassage. Nåväl, shiatsu-tryck-massage är grejen för mig och hon är duktig. Efter många dagar av magsjukt barn behövdes lite omsorg av mig själv.


Efter rygg -och fotmassagen knallade jag över till Linda för fiskbullar (det är inget fel på fiskbullar) och mumsmums. Maria kom förbi och vi surrade lite häst och om livet. Knäckte oss. Trevligt trevligt.


Vänner, massage och mumsmums (och fiskbullar) förlänger livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar