fredag 12 februari 2016

Ligger lågt ett tag


I måndags satt jag i och för sig högt. Att ha minst en dag att längta till varje vecka, oavsett vad man längtar till håller en vid liv. 


Tillbaka till stan. Lämnade landet för ett annat liv. Jag har världens bästa vänner omkring mig! Att ha min allra äldstaste vän runt hörnet gör mig rik. Ovan en bild från förra veckans date med en annan vän, som lämnat nästan hela Sverige och flyttat till Skåne. 

Halkade in på ett par skor mitt i allt. Visst är de snygga men jag har fått nog av garderobsskor. Jag tänker inte köpa dem! Det är bara det att det äntligen finns internet och att jag finner det avslappnande att kolla på omöjligt snygga skor. 

Jag stålsätter mig. Fokuserar på mina barn, mitt nya jobb, på stora koppar med te och på 4-pack Kexchoklad. På stall och på bra människor. Går i lågskor ett tag.

Ha de! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar