onsdag 17 februari 2016

Shame crushes


Jag tänker skydda min väns identitet här, men jag kan säga så här. En vän avslöjade för någon dag sedan sin shame crush och jag hamnade i chock. En shame crush handlar om att vara smygkär i en pinsam och oacceptabel person.




Det är okej att säga i offentliga sammanhang att Mikael Persbrandt är sexig. Brad Pitt och kanske Darin, vad vet jag. Men en shame crush är liksom out of the box. Lika out of the box som Ron Jeremy. Lotta Engberg kanske.














Här är han. (Se bild ovan, den inringade arean) För visst inte är väl Markus Aujalay känd som en kvinnofavorit?












Sen har jag hört att en annan kompis går igång på Björn Ranelid. Den andra kompisen tycker att Ranelid är bedårande, charmerande och en riktig gentleman. Hon tycker att Ranelid är underskattad och att folket mobbar honom för hans brunutansol-vanor och att de har missat vilken raritet han är. Såna som Björn Ranelid växer inte på trän!, säger hon, den andra kompisen.  






Gud så pinsam smak man kan ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar