måndag 8 oktober 2012

Skit i det du

Jag har känt mig lite deprimerad sedan programmen Ingen bor i skogen och Pappas pengar tagit slut. Men nu har jag hittat en ny genialiskt (sjuk) underhållning från samma gäng.

Dafo (hyperlänk)

Se alla. Det är egentligen ett barnprogram, men det är på gränsen till obarnvänligt. På ett bra sätt. Pappan stänger in sig i bastun och tjuvröker. Klassföreståndaren blir punkare och piercar sina elever. Föräldrarna slåss. Det känns som att det inte finns några spärrar eller sensurer. Man använder ord som "Shut up" och "Skit i det du".

Och jag är lika revolterande för jag har gått och blekt håret. Jag bara öste på superstark vätesuperhexidinklorin och ser nu ut lite som en apelsin
men om någon kommenterar min väg mot blondin är det bara att svara skit i det du.

En mycket användbar och lite bortglömd mening.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar