tisdag 9 oktober 2012

Mode & Musik

En utmärkt kombination. Här nedan förklarar jag hur...
Föresten så ska festen den 27 oktober heta just Mode & Musik.
Inbjudan kommer...

Här lyssnar jag igenom den slutgiltiga versionen, i barnstereo, i mina nya jeans.
 .. lyssnar via ipod samtidigt som jag testar den nya mössan.
Jag har nog ägt 1000 vita mössor i mina dagar. Ett måste i garderoben!
Och så har jag börjat teckna modeflickor igen.
Som sagt, det ena leder till det andra.

Men nu tar jag på mig säckiga brallor och vilar öronen. Gonatt.

2 kommentarer:

  1. Tidelidooo - tack för pratstunden idag!
    *glad*
    Vad fin den är bloggen, skönt att man har hittat hit igen!
    Snygga jeans också. Jag behöver också jeans.
    : )
    Kram
    Åsa

    SvaraRadera
  2. Hello! Ja men tack själv, kunde inte bli trevligare än att surra foton i regnet=)
    OCH hitta en present, Mor blev väldigt glad.
    Ginas jeans är prisvärda och sköna!
    Vi ses!
    Kram Pernilla

    SvaraRadera