fredag 12 oktober 2012

Ni dricker väl inte handsprit i helgen va

Jag vill börja med en varning, drick aldrig handsprit.
Det kan omöjligt vara bra för kroppen på något sätt!

Själv kanske jag tar och öppnar den där rödvinsflaskan, men det är inte säkert... Troligtvis äter jag köttfärssås och spagetti för 4:e gången den här veckan och köper ännu ett 8-pack kexchoklad. (När jag tränar ökar min ämnesomsättning med ungefär 95 % och jag är kroniskt hungrig).
Kanske blir det en sista inlinestur...

Jag vill också ge er ett heminredningstips mitt i allt:
Om din soffa känns för mjuk och fluffig (jag hatar för mjuka sängar och för mjuka soffor), lägg i något valfritt långt, hårt och stabilt under dynorna. Så gjorde jag, tvättade dynorna med blekmedel och soffan är nu som ny! Jag ides inte fota, ni får föreställa er min vita, lagomt fluffiga soffa...

Det var allt för mig.
Lev och må.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar