måndag 15 oktober 2012

Som Roxette-appen

Igår upptäckte jag något nytt på PLAY.
Jag somnade till ett program som handlar om svenskar som åker till Gran Canaria.
Danspalatset Playa del sol.
(Jag föredrar att somna till "smal" underhållning eller torra faktaböcker).

Det hade kunnat vara sunt så här långt. Men de man får följa är Sveriges alkis-55 plusare som åker på supar/swingerresa till samma hotell och dansar på samma ställe resten av livet.
55 plusare som beter sig som 16 åringarna på charter, det är ingen skillnad.

Jag somnade visst, men programmet är lika onödigt som Roxette-appen.
Visste ni att det finns en Roxette-app?
Jag har inget emot Roxette, de är jätteduktiga musiker. Men ändå!

Och när jag lika är igång, är det någon skillnad på Billy Idol och hans gitarrist, och Marie och Per? Och finns det hela outfits av detta slag på Butterix?
Och tänk er.... hur en Roxettemaskerad skulle te sig...

Per & Marie?
Billy och hans supergitarrist?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar