torsdag 24 maj 2012

Instabil? Blackoutgardinernas fel? Annat?

Jag lämnar festen och låser in mig på toaletten. Rotar i väskan och hittar den stulna plånboken, pengar, pengar. Ser en massa pengar men får inte tag i dem. Det knackar på toalettdörren och där står en man, vi visste båda direkt att vi var "de rätta" för varandra. Han var dock polis och anklade mig för stöld. Jag försökte ljuga för honom om att jag trodde att plånboken var min. Vi blev ihop direkt och minglade runt på festen. Jag hamnade med hans släktingar runt ett bord. Plötsligt tokspyr polisen över hela bordet och jag tänker;
- Det här borde vara en varningsklocka... Varning, varning...

Nu befinner jag mig på ett flygplan med min arbetskompis, vi hade spontant fått för oss att åka till Thailand. Planet flög lågt lågt och jag var rädd.

Översvämning över hela jorden, husen sjunker och jag med dem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar