onsdag 19 oktober 2011

Mångalen


Se här kommer han, den frihetsälskande tokfransen.
Ambivalent. Förändringens tid är här och allt gammalt ska ut. Har ju som sagt månen i skytten, och oj vad han har ropat från himlen i höst; Byt nu golv och tapeter, ändra hårfärg och ridlärare, köp en egen häst och ultimata vinterskor. Lämna landet, sälj hela ditt liv på Blocket och köp ett nytt på Tradera!


Rätt jobbig är han när han sätter igång.

Men jag gjorde som han sa. Sålde en massa lösa föremål på Blocket. Sa upp min plats på LRK och tömde mitt skåp...., för att börja på Stallbalans med obligatoriska nya Blocket-vinterridbyxor.

Jungfruvarelsen drömmer om fräsha Ajax-expert-sprayer
Nämen däremellan är jag en sann jungfru. En vän och trofast tråkmåns som gillar att handla allrengöringsprodukter, som föredrar Go kväll framför Idol, och som uppskattar ren vaniljglass och enkla pizzor. Som har väldigt mycket som jag inte skulle byta bort för allt i världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar