tisdag 9 november 2010

Sent ska ungdomen vakna

Ting ting ting...
-Är det morgon nu?
Det står ett troll vid sängen
-Jag vet inte, vad är klockan?
-Noll sju fem fem
Vintertid..
Kalasbyxor..
Grötfan
TeletubbiesfanLångärmat
Balsamspray
-Tänk om du vore en sån där figur som sprang omkring i skogen mamma!
-Ja tänk... Du ser ut som ett troll.
Var är hårborsten?

-Ät nu
-Kom nu
-Klä av dig nu
-Hej då puss puss

Kaffe
Lösenord?
Användarnamn?
Ring ring
Koder
Frukost!

Snus!
Ica!
- Och så legitimation, tack.
Och HÄR vaknar jag. -Nämen godmorgon!

2 kommentarer:

  1. Eller hur! :D Händer mig typ jämt, sist fick jag inte köpa folköl på Kvantum. Men jag misstänker att dom kanske har nån sån där policy att alla måste visa leg, även pensionärer.

    SvaraRadera
  2. Nej nej så kan det inte vara!!.. tänk om de tänker, "och här kommmer en pensionär men man måste ju fråga ändå"...=/
    Nej, det måste bero på vår unga fräshör!=)

    SvaraRadera