fredag 19 november 2010

Upp med blicken!


Hur fn kunde jag tacka nej till Mcdonalds-lunch!?

Idag har jag glömt äta. I stället fick jag ett vädursryck och dammtorkade postrummet, slet dit en jätteväxt och det blev jättefint!

Postrummet är fina Ninas och mitt skötebarn, sen vi började vårt nya jobb.



Veckan har varit både produktiv och slö. Jobbat bort saker, ridit, testat skor i Boden och nya ubersnygga ridkläder. Igår hängde L med till stallet, och som vanligt när vi umgås, blir det stökigt och händelserikt. Skratt och umgänge som var väl behövligt.
Har jag berättat att när vi gick i samma klass som barn fick lärarna sära på oss i klassrummet? Kan vara bra att veta.
Red Kamira utan stigbyglar och det gick rätt bra förutom att jag stirrade ner mot hästen hela tiden??!. Blicken ska vara rakt fram, som när man cyklar eller kör bil.

Helgen startar med AW och fortsätter med dressyrkurs lördag söndag.
Kan behövas. Båda sakerna.

"Big Mac är Guds gåva till mänskligheten"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar