lördag 29 mars 2014

Beiron i ottan uppdaterar


Fotat

Var ut igår och fångade lite ljus och byggnader till ett uppdrag jag fått.
Nu får jag inte ut bilderna från kameran!
Så jävla teknik -och kabelirriterad just nu. 




Aprilbarn

Nu vankas det födelsedagar. Till den stora där på hästryggen känns det rätt lugnt, 
Men till min 11-åring har jag köphäfta! Trots att det borde vara den enklaste saken 
- att göra en 11-årig tjej lycklig, som dessutom är så tacksam och ödmjuk. 
Men jag vill ge henne nåt annat än kläder, smycken och böcker. 
Nåt som hon kan göra, förslag? 

För övrigt...

.. såg vi filmen "Mig äger ingen" igår. 
Bra ändå men annorlunda. 
Filmvinklarna, ljudet och en tyst stämning genom hela filmen. 

Betyg: 3


... undrar jag hur Mc donalds tänkte med budskapet 
"Kalla oss galna men vi tror på Sveriges ungdomar". 
Det låter hemskt i mina öron. 
Ordvalen alltså, inte att de tror på ungdomarna, det är en bra grej.  
Men det låter som om de pratar om skabbrävar. 

... Så somnar jag tidigt och är uppe i ottan. (?)

...så har jag äntligen lyckats skaffa E-legitimation!! 
(till mobilen, till dator fortfarande omöjligt)

..och jag har också installerat smileys till mina sms!


Godmorgon betyder den här. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar