torsdag 27 mars 2014

Tuppen & jag

Alltid godmorgon med tuppen

Ligger här och styr världen kl 05 på morgonen. Eller rättare sagt läser viktiga mail, läser bloggar samt håller koll på Quizkampen. 

Framför allt väntar jag på frukost. Och på mina nya sneakers som jag har beställt i förtvivlan. Till er som tänker; - Hur var det med köpstoppet?!!! Så säger jag bara att reglerna ändras lite eftersom. Här är en nytillkommen paragraf: 

Skor hör till grundutbudet. Om dina gamla skor är trasiga, och du har gjort allt för att söka nya på Tradera utan att lyckas så är du berättigad att köpa ett par nytillverkade skor till en rimlig summa. 

Jag vill inte ha platta "converse-aktiga" tygsneakers, vilket hela stan vimlar av. Tack internetshopping, I love you! 

Jag väntar på att snarkdjuret ska vakna, på tapetserargubbarna (igen!), på våren och sommaren och på Lindas stora födelsedag. 

Godmorgon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar