fredag 20 juli 2012

De ultimata skorna - finns de? Eller måste man ha millioners?

Sökt överallt.
Det sägs att det krävs ett par skor för varje tillfälle och de visdomsorden försöker jag leva efter. Idag sökte jag svarta festskor som inte var FÖR festliga men det var dödsdömt. Sen sökte jag ett par jobbskor med stil. Dödsdömt. (Foppatofflorna vi råkade köpa och sålde oss till djävulen funkar bara till blöta campingduschar och räknas som ickeskor


De här, som följde med mig hem idag hörde inte till någon kategori skor jag sökte. 
De är ett par allmänna skor och sådana är bra att ha.
De här gamla krokodilerna ligger bara och lurar i garderoben..  De är missuppfattade Hockerpjucks som bara funkar vid ett enda tillfälle.


Nä jag är helt enkelt tvingad att köpa 2 par till. Skit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar