torsdag 24 mars 2011

Nu ska jag vara lite SERIÖS

Bloggdesignen är klar! Tack Linda för de fina orden.


Fotnot: Spelare nr 15

I veckan blev det "basket mitt i allt", en superrolig aktivitet som är omöjlig att
slumra bort ifrån för det hände grejer hela tiden. Ett bra knep att hålla folk vakna; släck och tänd lampan hela tiden.
Jag lärde mig också att tex spelare15 är......194 cm lång.
Vi hann också med en Allstarburgare som fick högsta betyg.

Fotnot: Energi för 25 kr.

Högsta betyg får även MCD frukostmacka - en ovärderlig energihöjare när man tex tränat body pump. Som igår, bästa 3 männingen Lotta och jag gick på ett hyperpass med ett energiknippe till man som vägrade sluta och gick ÖVER tiden. Jag funderade på att protestera men höll ut.


Fotnot: Inte bara bröst.

Ikväll en skogsritt om det inte är för isigt i skogen, och sen repa in lite nya låtar med Alvaro.
"Jolene" är ju helt fantastisk. Är inte Dolly Parton lite underskattad och missförstådd?
Hur som helst, vi underhåller er på fredag på Toscana!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar