tisdag 15 mars 2011

Latsar - nej tack


Fotnot: Min framtid om jag inte slutar medan tid finns.

Det finns barnvakt på mitt gym. En riktigt bra idé. Och det är nästan träning nog att planera in träning med barn. 2 väskor packade med bastugrejer, mellis, hårborstar och både små och stora kläder och handukar. Jag är helt svettig redan nu.

Det finns en häftig maskin på mitt gym. Tills igår trodde den tränade nåt helt annat. Men det är en latsmaskin!!!! Nu är jag livrädd för den för tänk om jag hips vips blir FÖR vältränad?!
Super-deffad med jätte-latsar..
Folk kommer att peka och säga: -Oj där har det gått över styr, kolla in hennes latsar!

Jag vill ju bara bli lite mjukt snyggt musklad. Jag får nog lugna mig med den och snabbt ta några chokladbollar för att kompensera, och kanske boka in den där gratiskonsulten de har.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar