fredag 25 mars 2011

Musslor till kaffet?


Fotnot: En vacker dag ska jag bli en sån här människa.

När jag skriver detta håller jag på svälta ihjäl.
Kylen hemma har varit tom hela veckan och landstingsfiket är stängt.
Jag blev erbjuden fisksoppa med musslor till frukost, men det kändes lite väl skogshuggar-aktigt att sitta och grisa med till kaffet. Kaffe med socker fick det bli. Som en fin dam.
Jag behöver järn, syre, vätska och näring! Varit lite väl sportig i veckan + ätit lite sämre.

Igår red jag äntligen en häst som passar mig, en häst som man inte behöver jaga igång utan som springer lite av sig själv. Ridsvackan verkar vara över...
Linda kom och kollade, gav tips och sen blev vi kvar i stallet. Vi gav Titten en kvällsdusch, och satt sen på läktaren och catchade up. Och kritiserade alla som red.
Med limpmackor med ost och varm choklad skulle upplevelsen varit total.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar