fredag 4 februari 2011

Den rätta banankänslan


Fel.

Rätt.

Fotnot: Illustrationerna är hafsigt gjorda i slarv-programmet Paint.

Ovan är illustrationer av moster Åsas förklaring av rätt känsla när hästen går i form.
Eller, det är jag som blandat in bananerna i det hela.
Åsa är i alla fall Lindas moster som bor i Skåne och hon är en slags häst-expert.

Jag hade gärna också velat ha henne som moster. Mina mostrar är experter på helt andra saker, som att prata, baka och hänga i skåpar.

Nörderi-varning
I början av passet är hästbananens huvud högt och man sitter på en uppåtgående hästbanan.
När hästbananen kommer i form och bär sig själv, ska det kännas som att man sitter på en välvd hästbanan. Typ.

Synd att jag är för jävla stor för att öva på riktiga bananer.

2 kommentarer:

  1. Hörru, nu får du sluta skriva inlägg mitt i natten, vila så du inte blir sjuk, vi har några intensiva helger framför oss, sluta tänk på bananer nu;)Tänk på mr morrison istället;)

    Kram!!!!

    SvaraRadera
  2. haha inte tänker jag på bananer mitt i natten. Måste vara fel på tidsmätaren... På natten gör man annat!!

    kram p morrison

    SvaraRadera