fredag 18 februari 2011

Ack mina kära barn!

Igår träffade jag L i stallet och fick se min logotype tryckt på hennes jacka. Jag såg på jackan med kärlek och stolthet.... såsom en mor ser på sitt barn. Jag tror de flesta konstnärer känner som jag, att allt man skapar blir liksom ens små babysar.
L berättade att mitt visitkort härjat runt i Tyskland och Stockholm och många hade tyckt det var så fint. Jag blev så glad så jag nästan grät.

Fotnot: En av mina babysar. En berest sådan.

Jag har en hel del småbarn utspritt lite här och där.
Saker jag lagt ner massor av tid och själ på;


Fotnot: Det här barnet bor hos Åsa.


Fotnot: Ett kärleksbarn.


Fotnot: Barn såld till Lasse.


Fotnot: Ett älskat men tyvärr övermålat barn.

.
Fotnot: Det vackraste jag någonsin kommer att skapa.

2 kommentarer: