tisdag 15 november 2016

Uppdatering - Nytt band!


Syster Blom - vårt nya band! Min syster, jag och en gitarr. Stämmor. Svenska låtar.
Vår första spelning är på torsdag på Kulturens hus (en privat spelning).
Lördag 26 november är vi gästartister på restaurang Toscana.
Repertoaren är klar. Vi behöver dock fotografera oss och byta ut facebookprofilbilderna.


2. Ändå rätt kul med smink har jag insett på sistone.
Håller på att uppdatera min lilla sminklåda med lite nytt.

3. Sockerdetox på tredje dagen idag.
Huvudvärken börjar släppa
men inte tankarna på friterade bananer och glass.... hetsäta kinapuffar.
En vecka har jag lovat mig själv.


4. I helgen blir det nörderi.

5. Mitt värsta hatväder. För att citera min tvååring som inte fick åka bob till dagis.
"Ingen snö - bara vatten".

Det är lätt att bli jättesugen på varm choklad
men jag får nöja mig med OBH Nordic, kaffe, hästar, musik och smink.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar